مرحله نمایشگاهی هفتمین جشنواره دانشگاهی حرکت

 | تاریخ ارسال: 1396/8/30 | 
مرحله نمایشگاهی هفتمین جشنواره دانشگاهی حرکت در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
این نمایشگاه از تاریخ 20 لغایت 22 آبان در دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار گردید و در اختتامیه آن از برگزیدگان مرحله رقابتی تجلیل به عمل آمد.
این جشنواره شامل 3 بخش می باشد: بخش نخست جمع آوری آثار منتخب در حوزه های مختلف . در این دوره از جشنواره حدود 113 اثر در دو حوزه انجمن علمی فعال شامل: آموزش،ترویجی،کارآفرینی،مسابقه علمی،تالیف و ترجمه کتاب،اختراع و نشریات علمی و حوزه انجمن علمی خلاق شامل:انجمن علمی و مشارکت دانشجویی،انجمن علمی و مشارکت اساتید، اخلاق حرفه ای و آکادمیک،تعاملات علمی و بین الملل،انجمن علمی و آزاد اندیش،اقتصاد مقاومتی،محیط زیست و بخش آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید. 
ابتدا فرم های داوری و شاخص های آن به عنوان مبنایی واحد و معیاری یکسان همزمان با دستورالعمل جشنواره ملی حرکت از سوی وزارت علوم به انجمنها ابلاغ شد. پس از مراحل داوری انجمن های علمی که بیشترین امتیاز را کسب نمودند به عنوان انجمن های علمی برتر برای شرکت در نهمین جشنواره ملی حرکت به وزارت علوم ارسال گردید.  
بخش دوم شامل نمایشگاه آثار و دستاوردهای انجمنهای علمی می باشد که هر انجمن گزارش عملکرد یکساله و دستاوردهای علمی را به معرض نمایش گذاشتند.در این بخش نکته قابل توجه حضور اساتید در کنار مشارکت دانشجویان بود که بر ارزش جشنواره افزوده شد.
بخش سوم مراسم تقدیر از برگزیدگان بود که پس از داوری در مرحله رقابتی این انجمن ها مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین در این برنامه 1 نفر از اساتید مشاور انجمن های علمی دانشجویی و یکی از روسای دانشکده ها به عنوان رییس برگزیده در حمایت از انجمن های علمی مورد تقدیر قرار گرفتند.
مدیریت فرهنگی و اجتماعی



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3720 بار   |   دفعات چاپ: 336 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر