دکتر نبیونی: شهر سلول و فرهنگسرای حصارک، دو اولویت اصلی دانشگاه خوارزمی است

 | تاریخ ارسال: 1396/8/2 | 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد نبیونی رئیس شورای شهر کرج به همراه شهردار کرج و جمعی از اعضای شورا روز شنبه اول آبان ۱۳۹۶ از دانشگاه خوارزمی بازدید؛ و با حضور در هیأت رئیسۀ دانشگاه، در بارۀ زمینه‌های همکاری دانشگاه و شورا، بحث و گفتگو کردند. 
دکتر نبیونی، ضمن انتقاد از عملکرد گذشتۀ مدیریت شهری کرج نسبت به مراکز علمی و دانشگاهی، ابراز امیدواری کرد که این رویکرد در مدیریت جدید تغییر کند. 
ایشان در حوزۀ فرهنگی، احداث فرهنگسرای حصارک و در حوزۀ علمی، احداث شهر سلول را اولویت‌های اصلی دانشگاه خوارزمی دانست و به مشکلات دانشگاه خوارزمی از گذشته تا کنون اشاره و اعلام کرد: امیدواریم این مشکلات با پیگیری دانشگاه و به دست شهرداری و شورا حل شود. 
وی با بیان اینکه در گذشته، رویکرد مناسبی نسبت به دانشگاه و مراکز علمی در کرج وجود نداشته است، افزود: متأسفانه قبلا مراکز علمی و دانشگاه را از خود و برای خود ندانسته‌اند.
 
رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: البته مراکز علمی و دانشگاه نیز با درهای بسته‌ی خود به روی مردم، در این موضوع دخیل هستند. وی با انتقاد از عملکرد مدیریت شهری در گذشته نسبت به دانشگاه خوارزمی خاطرنشان کرد: دانشگاه خوارزمی قسمتی از زمین‌های خود را برای ساخت بلوار در اختیار آنان گذاشت، اما حتی نام دانشگاه را بر روی آن بلوار نگذاشتند، یا اینکه در سال‌های قبل، از دانشگاه زمین گرفتند و به جای استفاده‌ی درست از آن، پیشانی کرج از غرب را به مرکز خرید و فروش سنگ تبدیل کردند.
 
وی اضافه کرد: در گذشته نگاه علمی و فناورانه وجود نداشت و امیدواریم این رویکرد تغییر کند. نبیونی مدیریت شهری جدید کرج را نویدی برای رشد و شکوفایی بیشتر دانشگاه دانست و گفت: امیدواریم دانشگاه خوارزمی به عنوان نگین استان البرز و دیگر مراکز علمی و پژوهشی استان، جایگاه بهتری پیدا کند.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5057 بار   |   دفعات چاپ: 483 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر